Nivea Visage Canlandırıcı Temizleme Jeli

Normal ve Karma ciltler için
Nivea'nın bu yüz yıkama jelini senelerdir kullanıyorum ve çok memnunum..Daha önceleri bir çok marka denememe rağmen (ekonomik-pahalı)en çok bu ürünü sevdim. Cildim  kuru olduğu için diğer denediğim ürünler yıkama sonrasında cildimi kurutup geriyordu..(cildim kuru-karma alın kısmım çok kuru)
Bu ürün tam tersine cildimi yumuşacık yapıyor,gerilme kurutma yok.Makyajı da çok güzel çıkarıyor(suya dayanıklı rimel hariç) :) 
Fiyatı'da baya ekonomik 12-15 tl civarıydı yanılmıyorsam..Siz de bu tür ürünlerde kurutma-gerilme problemi yaşıyorsanız bu ürünü denemenizi öneririm..Ürünün vadettikleri  şöyle;

Normal ve karma ciltleri nazik,ancak etkili şekilde tamamen arındırır.
  • Cildi arındırıp kiri giderirken cildin doğal nem dengesini korur.Cildi kurutmaz.
  • Canlandırıcı formulü cildi tazeler.

2 yorum:

Işık dedi ki...

aaa.. sen yaşıyor muydun??

lalinmakyajnotları dedi ki...

aaaa çok ayıp,seni duyan da blogu ayda bir güncelliyorum zannedicek :D

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...