Oriflame dosyası

Merhaba :) Oriflame siparişlerim geleli baya oldu ama ancak yayınlayabiliyorum,malum artık yazlık bir yerde yaşıyorum ve sağolsunlar misafirim hiç eksik olmuyor :)) Bu aralar oriflame konusunda baya bir abardım,indirimli fiyatları baya uygun,almadan duramıyorum ve en önemlisi de aldığım ürünlerin 1-2 si hariç çoğundan memnun kaldım..Önce cilt bakım ürünlerinden başlayalım istedim,aldıklarım şöyle ;
- Milk Honey  Gold el ve vücut kremi
- Optimals Seeing is Believing göz çevresi kremi
- Pure Nature Blueberry&Lavender extract tonik
- Essentials 3 in 1 Cleanser (temizleyici,tonik,nemlendirici birarada)

Öncelikle 3 in 1 temizleyiciden bahsedicem çünkü çok beğendim;
Bu temizleyiciyi çok beğendim çünkü çok pratik bir ürün,hem temizliyor hem tonikliyor hem de nemlendiriyor.Bir taşla 3 kuş :) Makyajı çok iyi çıkarıyor(suya dayanıklı rimelle denemedim ) nemlendirmesi de gayet iyi,yağlı bir his bırakmıyor ve kokusuda çok hoş..2 dk da işlem tamam..Seyahatlerde de pratik olacağını düşünüyorum.Ürün 150 ml ama baya gidiyor,ben indirimde 9 tl ye almıştım denemenizi öneririm..

Diğer ürünler hakkında yorumlarım daha sonra,sevgiyle kalın :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

güle güle kullan canım.... benim çevremde hiç oriflame satan yok...olsaydı yüz fırçalama aleti vardı ondan alacaktım,cok istemiştim. blueberry li serinin yüz yıkama jelini kullandım çok kuruttu.honey milk serisinin de vücut kremini kullanmıştım ,kokusuyla yapısıyla cok harikaydı... satan bulsam yine alırım..sen en güzel günlerinde kullan tatlım.

lalinmakyajnotları dedi ki...

sağol canım,blueberry li serinin kokusunu çok ağır buldum bende..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...