Oriflame Pure Nature Blueberry&Lavender Extract Toner


Merhabalar,havalar inanılmaz sıcak ve ben doğal olarak makyaj,nemlendirici krem,tonik vs işini çoktan bıraktım,yüzümü yıkasam kafi :) Yazın neden böyle oluyorum ben ya..
Neyse asıl konumuza gelelim,kullanmıyorum diye yorum yapmıcak değilim heralde.Geçen haftalarda paylaşmıştım oriflame ganimetlerimi,evettt sıra toniğe geldi..
Hımm aslında beğendim sayılabilir,en azından cildimi kurutmadı ama kokusunu hiiçç beğenmedim, çok ağır tam bir şurup gibi kokuyor, ben bu tarz ürünlerde kokusuz yada çok hafif kokulu ürünleri severim,kokusu hariç beğendim diyebilirim yani fiyatına göre iyi.Ama fiyatı uygun diye de tekrardan almam galiba..Ben aldığımda 9-10 tl civarıydı.Ayrıca organik yaban mersini ve lavanta özü içeriyor ve tüm cilt tiplerine uygun..Bir tonik daha nasıl yorumlanır bilemiyorum,ben aldığımdan beri 5-6 kez kullanabildim o yüzden gözeneklerimi küçülttümü vs henüz yorum yapamıcam..Şimdilik bu kadar,sevgiler :))

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...