Lancome Tresor edp




Lancome  parfümlerini genelde çok beğenirim,özellikle Hypnose ve Tresor in Love favorilerimdendir.
Tresor,yurtdışından hediye geldi bana,ilk kokladığımda ağır keskin bir koku olduğunu düşünmüştüm ama bir süre sonra yumuşak, oldukça hoş bir kokuya dönüştü,çok sevdim,ilk kokladığımdaki keskinlik yok oldu,yumuşacık vanilyalı bir koku ortaya çıktı.
Çok kalıcı,oldukça güzel ve kadınsı bir koku,ben beğendim :)


Tanıtımı şöyle;
  • Gül, Leylak, Müge, Süsen, Kediotu karışımı içeren asil, saf ve eşsiz bir parfüm.
  • Alt notalarda Sandal Ağacı, Misk, Kehribar, Vanilya, Şeftali ve Kayısı kullanılmıştır.
  • Gizemi ve hoş cazibeyi ortaya çıkartır.

2 yorum:

star keeper dedi ki...

tresor u bana da agır ve orta yaş kokusu olarak anlattılar acıkcası denemedim bile. ama şuan kullandığım tresor in love ı hiçbir şeye değişmem. :)

zeys dedi ki...

en sevdıgım parfumlerden bırıdır :)
bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...