Deodorant Dosyası




Evet,ben de deodorantsız çıkmayanlardanım, özellikle yaz sıcaklarında nadiren parfüm kullanırım.
Nivea takıntım olduğunu da kabul ediyorum :) deo. konusunda bence en iyisi nivea..
Hepsinden çok memnunum,özellikle sağ başta gördüğünüz cam şişedeki favorim,kokusu klasik nivea kokusu,leke bırakmıyor oldukça kalıcı ve çok etkili..
2.pembe nivea'nın kokusu çok güzel bebek kokusu gibi,8X4 de yine en sevdiklerimden fresh bir kokusu var ck one tarzında,kokusu çok kalıcı..
Son nivea ise siyahlarda beyaz leke bırakmıyor yine aynı şekilde beyazlarda da sarı leke bırakmıyor,kokusu yine süper.
Ben deo. konusunda çok şekerli,baskın kokuları sevmiyorum pudramsı ya da fresh kokular bana daha çok hitap ediyor..
Biraz garip bir anlatım oldu sanki,denemeniz lazım :)Benim favori deodorantlarım bunlar,siz neler kullanıyorsunuz?

6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Nivea Pearl pembe şişeyi bende severek kullanıyorum canım...harika kokusu var bittikçe alırım...

pembe fiyonk dedi ki...

camdakileri hiç kullanmamıştım:)
benzer ürünleri kullanıyoruz genelde.

senem dedi ki...

evet o pembenin kokusu çok hoş bak görünce alasım geldi bende bugün deo yazısı yapmıştım :D
denk gelmiş

Adsız dedi ki...

8x4'ün grisine bayılıyorum. Bir de tesadüfen aldım ve denedim. She'nin kırmızısı...Güzel ve kalıcı bir koku

lalinmakyajnotları dedi ki...

princess;Güzellik, zaten tarzlarımız çok benziyor,özellikle giyim tarzımızı çok benzetiyorum ben ;))

pembe fiyonk;camdaki niveayı mutlaka dene,daha yoğun bir yapıda çok kalıcı ;)

ssdesignbutik;Okudum canım deo yazını,ben de lady speed stick kullanıyorum çok memnunum

mor rimel ;Ah o gri 8X4 yokmu,onu sıkınca ck one sıkmış gibi hissediyorum çook güzel kokusu :)she'yi merak ettim,denicem..

MiskinKek dedi ki...

Camda olanı ben de merak ettim, denemeli bi.

Aa bu arada, bak bakalım hediye çekilişimi kim kazanmış? :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...