2011 kozmetik favorilerim







Biraz geç bir post oldu farkındayım ama ancak fırsat bulabildim :)
Ben geçen yıl en çok bu ürünleri kullandım,bakalım neler kullanmışım yorumlarım neler..


Dolce & Gabbana The One: Bu yıl en çok bu parfümü kullandım,bayılıyorum kokusuna ayrıntılara şuradan bakabilirsiniz..


Hugo Boss Orange : Geçen yaz keşfedip tüm yaz kullandığım canım parfümüm ,bitmek üzere :( Bu yıl alınacaklar listemde..


Nars Orgasm allık : Bu allıkla bir kaç ay öncesinde tanıştım ve o günden beri en çok kullandığım allığım oldu tek kelimeyle bayıldım!


Blistex dudak bakım kreminanılmaz güzel bir ürün,çok güzel nemlendirip bakım yapıyor.Daha önce Nivea'yı tek geçerdim ama bu ilk sırayı aldı ..


Max Factor göz kalemi: Bu kalem lila kutu'dan çıkmıştı.Çook beğendim,bi kere rengi simsiyah,oldukça kalıcı ve akma vs yapmadı.Küçük tester bitince orjinal boyunu mutlaka alıcam..

Maybelline Affinitone göz altı kapatıcısı :Ben aslında senelerdir stick kapatıcı kullanıyordum ama çok da memnun değildim cildim çok kuru olduğu için dağılma sorunu oluyordu.Arkadaş tavsiyesiyle bu likit kapatıcıyı aldım ve çok sevdim.Çok güzel dağılıyor ve güzel kapatıyor.(orta kapatıcılık)Aydınlık görünüm vermesini çok seviyorum,fiyatı da çok uygun..


Oriflame Urban Shields fondöten:Ben ilk kez geçen yıl fondöten kullanmaya başladım,cildimde sorun yok sadece makyajın daha kalıcı olması için kullanıyorum.Bu fondöteni seçmemin sebebi çok hafif formüllü olması.Çok ince yapılı,kalıp gibi durmuyor ve aydınlık görünüm veriyor..Spf 15 içeriyor.


Dove yoğun onarıcı saç bakım serisi:Daha öncede dove kullanıyordum ama bu seri extra nemlendiriyor,saçlarımı yumuşacık yapıyor,zaten yıllardır dove kullanıyorum saçıma en iyi gelen şampuan bu..


Eveettt benim 2011 favorilerim bunlar,bu yıl almak istediğim en önemli kozmetik eksiğim inglot'un kaş farı paleti,izmirde yaşamadığıma bazen isyan ediyorum,inglot,sephora,tbs indirimlerini kaçırıyorum hep :(...






                                                                                                                                                                                         

3 yorum:

dedi ki...

maybelinne in kapatıcısını ben de kullanıyorum kesinlikle stiklere göre çok daha güzel ben de çok memnunum :)

lalinmakyajnotları dedi ki...

bende çok sevdim,fiyatı da çok uygun,pahalı markalara bin basar kesinlikle ;)

Nisamu Style dedi ki...

Max factor göz kalemi bencede güzel.Nars orgasm allığı en kısa zamanda bende denemek istiyorum.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...