Dolce&Gabbana The One




Bitanecik canıımm eşimin bana yeni yıl hediyesi..Canım ya,bu parfümü çok beğendiğimi biliyodu gitmiş almış ,dün gece 12 de elinde hediye paketiyle gelince çok şaşırdım ,nasıl sevindim anlatamam, hediyeden çok sürpriz hoşuma gitti tabi,canım benim hep ince düşünür zaten,canım kocişim..Paketi açınca gözlerim parladı resmen :) bu kokuyu çıktığından beri çok değişik ve iddialı bulmuşumdur ama almaya bir türlü sıra gelmemişti,çoook güzel bir koku ve çoook kalıcı hiç bir kokuya benzemiyor bayıldım bayıldımmm.Eşim Ykm'den almış bu parfümü yanında da lacoste parfüm hediye etmişler 30 ml,onu da çok beğendim o daha gündelik çiçeksi bir koku,bir taşla 2 kuş diye buna denir :)

Parfümün çilek'teki tanıtımı şöyle: Ilık, oryantal çiçek kokulu ve modern hislere sahiptir.

Baştan çıkarıcı, modern, çekici ve klasiktir.


Bergamot, mandalina, lychee, şeftali notalarıyla açılır.


Orta notalarda Madonna menekşesi, inciçiçeği ve yaseminin. Alt notalarda vetiver, vanilya ve tatlı misk amber

10 yorum:

Nisamu Style dedi ki...

İyi günlerde kullanın:)

esma dedi ki...

gule gule kullan:))))

rebeltakipte dedi ki...

güle güle kullan, iyi seneler.

Yeni bloğuma beklerim

http://rebeltakipte.blogspot.com/

lalinmakyajnotları dedi ki...

esma,nisamu: teşekkür ederim kızlar
rebeltakipte:hoşgeldin :) teşekkür ederim,bende izlemeye alıyorum..

Unknown dedi ki...

laliş hanım bloğunuza mesaj çok zor yazıyorum ben anlamadım bi sıkıntı var sanırım iyi günlerde kullanınn parfümünüzü:)

lalinmakyajnotları dedi ki...

merhaba başak,bi problem yok aslında ama..araştırayım.teşekkür ederim

*!*vanilya's dedi ki...

canım lalcim missler gibi kok güle güle kullan

lalinmakyajnotları dedi ki...

sağol vanilyam,misssss misss oraya geldimi kokusu ;)

Makyajlı Kız dedi ki...

Ah bu parfüme bayılıyorum güle güle sıkın :D gül kokusu hiç bu kadar romantik kullanılmamıştı vallahi alınabilecek en güzel hediye bravo eşine :)

lalinmakyajnotları dedi ki...

Makyajlım hiç sorma bende bayılıyorum, kullanmaya kıyamıyorum,rose'unda da gözüm var o da çok güzel ;)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...