Oriflame Make-up Palette






  Bu güzeller güzeli paleti oriflame satışı yapan bir arkadaşım hediye etti,ve tek kelime ile bayıldımmm...Daha öncede bronz allığını deneyip bayılınca ön yargılarım tamamen yok oldu diyebilirim birkaç sipariş verdim bile,gelir gelmez paylaşıcam ;)
Paletten bahsedicek olursam,tek kelime ile süper.12 far,1 allık,1 higlighter,1 pudra,5 ruj,5 parlatıcı ve kocaman bir aynadan oluşuyor.
Öncelikle, ruj ve parlatıcılarını çok sevdiğimi belirtmek istiyorum dudağı yumuşacık yapıyor,yapış yapış değil ve renkler süper,özellikle kırmızısını çok sevdim,allık şeftali-pembe arası bir renk hafif sedefli gibi,aydınlatıcısı süper tam benlik,farların yapısı çok yumuşak satenimsi onları da sevdim,yalnız pudrası bana biraz açık geldi onu da kaş altı için kullanıcam sanırım..
Ben bu tarz paletleri çok seviyorum,seyahatlerde yanına bir tek fırça almak yetiyor..Hediye olduğu için fiyatı hakkında bir bilgim yok,ama çok abartı bir fiyatı olduğunu sanmıyorum.Çok ama çok beğendim,şiddetle tavsiye ediyorum ;))Siz nasıl buldunuz??

 

5 yorum:

*!*vanilya's dedi ki...

lalcim cidden tam yolculuk için bavula atmalık güle güle kullan tatlım

lalinmakyajnotları dedi ki...

sağol vanilyam ;)

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor :):)

kurabiyevi dedi ki...

Farlar herkesin kullanabileceği renklere seçilmiş. rujların da dudağı yumuşatması cok iyi burada okuduklarımdan sonra oriflame hakkındaki önyargılarım kırılmaya başladı :))

moonshine dedi ki...

harika bir palet bu ama satışı yok sadece danışmanlara hediye geliyor.. bende de var severek kullanıyorum :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...