Hugo Boss Orange Edt Spray



Yaz için hafif,misler gibi bir parfüm arayışındaysanız Hugo Boss Orange tam size göre..Ben parfümü alalı baya oldu,neredeyse şişeyi yarıladım,kokusunu o kadar sevdim ki yaz için demirbaş parfümlerim arasına girdi bile..Edt olduğu için çok hafif ama çok da çarpıcı yumuşak bir koku.Meyveli ve fresh ama aynı zamanda vanilya sayesinde hafif de şekerli.Tam yazlık bir koku yani,çok kalıcı olmadığını da belirtmek isterim, ama zaten yaz sıcağında kim buram buram parfüm kokmak ister?Denemenizi mutlaka öneririm,kolay kolay parfüm beğenmeyen ben,tek kelime ile bayıldım!! 50 ml fiyatı 110 tl civarı..
 
 
Parfümün tanıtımı şöyle;
  • Romantik, bohem ruh halinden esinlenmiş şık gündelik bir parfüm.
  • Kaygısız genç kadınların tutku ve yaratıcılıklarını yansıtır.
  • Davetkar, tutkulu, ışıltılı ve baştan çıkarıcı.
  • Üst notalarda çekici, keskin elma.
  • Kalp notlarında portakal çiçeği, tarçın.
  • Alt notalarında vanilya, sandal ağacı.

1 yorum:

coco-jelly dedi ki...

bende şekerli,meyveli kokulara hastayım canım..bunu çok merak ettim haa...elimdekiler tükenmedi için gidip yeni bir şey koklamıorum bu ara alırım die:)bitsin denicem mucuks:)

http://coco-jelly.blogspot.com/

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...