Kadınlar günü Gratis ganimetleri..

Artık kadınlar gününün biz kadınlar için yeni bir anlamı daha var!Koştura koştura Gratis'e gitmek!  :)
Karşıyakalı'nın bir Gratis'i olmuş, aman allahım görmeniz lazımdı..
Efendim bir İzmir'li ve de Karşıyaka'lı olarak Karşıyaka da sadece Bostanlı da Gratis şubesi açılırsa tabiki de isyan ederim yani.Öğlen saat 1 de gittim The Balm reyonu neredeyse bomboştu son kalan 2 allığı o kalabalıkta nasıl kaptığımı hatırlamıyorum,alabildiğim sadece bu 6 parça ki renkli nemlendirici istediğim renk değil orta ton kalmış,rujları da çok ucuzlar diye aldım..Daha almak istediğim bir sürü şey vardı, malum %50 de çok uygun oluyor fiyatlar ve de çok kaliteliler.Ah o paletler ahh..Neyse başka bahara artık ;)
Ayrıntılı yorumlar daha sonra,benim gratis maceram da böyleydi siz neler yaptnız?  :)

3 yorum:

sdsss dedi ki...

Ben de severim Gratisi, tam olarak neresi ?

kontes dedi ki...

frat boy ve nude palet de istiyordum ama bu kadar bulabildik :)
güle güle kullanın siz de.

http://www.kontesce.com/2013/03/alsveris-postas-gratis-indirimi.html

lalinmakyajnotları dedi ki...

petek merhaba, gratis bostanlıda cemal gürsel caddesinde açıldı yani o cafelerin falan olduğu cadde varya karşıyakalıysan kolay bulursun ;)

kontes;teşekkürler ;)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...