BitiriYorum 2

Merhabalar, son zamanlarda bitirebildiğim kozmetik ürünler şöyle;





John Frieda Sheer Blonde şampuan :Aslında severek kullandım fakat saçlarımı yumuşatması dışında çok da bir bakım yaptığını düşünmüyorum,ışıltı vaadetme mevzusu ise tamamen pisikolojik,bakış açısına göre değişir :) 

John Frieda Sheer Blonde saç kremi:Benim saçlarımdaki zor taranma problemini çözemedi,tekrar almayı düşünmüyorum.

Dove yoğun onarıcı şampuan : Şimdiye kadar kullandığım şampuanlar arasında saçıma iyi gelen tek şampuan.Benim saçlarım normalde çok  kurudur ama bu şampuandan sonra yumuşacık oldular,çok güzel nemlendiriyor ve bakım yapıyor.Çok memnunum,ara ara  değişik şampuanlar denesem de dove benim tek demirbaş şampuanım olarak kalacak..

Bvlgari Blv parfüm:Sabunsu fresh kokulu çok güzel bir parfümdü,çok severek kullandım.İndirimde denk getirirsem alırım heralde ..

1 yorum:

caseyas dedi ki...

Canım bende john frieda kullandım.Bende pek yararını görmedim.Hatta kepek bile yaptı.

http://dorelame.blogspot.com/

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...