Oriflame Triple Core Lipstick


Merhabalar,blog camiası 10 gündür tatildeydi,bende bol bol misafir ağırladım malum tatil benim evim :)Bayramda altınoluk çevresini gezdim(değişiklik yapıp :P ) akçay,küçükkuyu,güre ..Buralar inanılmaz kalabalıktı,çarşıya 1 kere zor inebildim..Hatta kokoş tubişi gördüğümü bile sandım altınoluk'ta..Kokoş tubiiiişşş o senmiydin?? :))) Bu hafta cunda'ya gitme niyetimiz var bakalım,bol bol fotoğraf çekip paylaşıcam..

Neyse asıl konumuza gelelimm,rujlarla pek aram yoktur aslında toplasan 6-7 tane rujum var---dı..Bu markanın rujlarını ciddi ciddi beğenmeye başladım benim için bir rujun bakım yapması çok önemli işte bu ruj tam da o tarz bişey.Adından da anlaşıldığı üzere 3 katmanlı bir ruj yani ruj,parlatıcı ve nemlendirici birarada..
 Aslında şubat ayı katologunda görmüştüm ilk olarak sevgililer günü için üretilmiş ama ben haziran ayı katologundan aldım fiyatı 10 tl civarı bişeydi..
Rujun yapısına gelirsek ,ben fiyatına göre oldukça beğendim dudağı yumuşacık yapıyor,sürerken kayıyor resmen..
Bendeki renk kırmızı olduğu için baya yoğun duruyor,ambalajını da sevimli buldum..Mat bir renk olduğunu da belirteyim,ışıltılı falan değil yani.Kısacası Oriflame rujlarına şans vermenizi öneririm,ben beğendim.




7 yorum:

milky dedi ki...

bu markanın rujlarını artık bende beğeniyorum. Kullandığım bir ruju var üç aşamalı yanı sürdükçe parlaklık artıyor ve çok tatlı kokusuda güzel..

yerdenuzak dedi ki...

Bende bu ruju çantamdan çıkaramıyorum, aynı renk ve bitmek üzere, nice iyi markanın başaramadığı kadar başarılı bir ruj;)

lalinmakyajnotları dedi ki...

oriflame'ın power shine rujları da çok güzel tavsiye ederim kızlar,fiyatlarının uygun olması da iyi :)

NESLiNAME dedi ki...

Ben ruj hic kullanmam disleri cok kötü gösteriyor bulasinca :)

lalinmakyajnotları dedi ki...

Genelde bende açık renk parlatıcı kullanırım,ama arada bir ruj da fena olmuyor,ama haklısın kırmızı ruj'da çok dikkat etmek lazım ;)

viva dedi ki...

ambalaji cok tatliymissss, oriflame markasini merak ettim blogunda bir cok ürünü var türkiyeye gidince mutlaka bakacagim : )

lalinmakyajnotları dedi ki...

viva,oriflame'ı bende birkaç aydır kullanıyorum, özellikle fiyatlarına göre kalitesi çok iyi tavsiye ederim,mutlaka dene ;)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...