Loreal Elseve Onarıcı Sıvı Saç Kremi


Loreal saç bakım ürünlerini genelde çok beğenirim.Özellikle şampuanlarını banyomda mutlaka bulundururum.
Bu sıvı saç kremini de loreal olduğu için gözüm kapalı almıştım ama çok da memnun kalmadım.
Saçlarım boyalı olduğu için,banyodan sonra çok zor taranıyor,bu ürün ise hem onarım hemde kolay tarama vaadediyordu, aslında sırf saçlarım kolay taransın diye almıştım ama benim saçlarımda bi etkisi olmadı, yani bunu kullandıktan sonra da hala zor taranan saçlarım var..Acaba problem saçlarımdamı? :)
Bunun dışında beğendiğim tarafı ise saçlarım kuruduktan sonra sanki kabarmayı önleyip düzleştiriyor..
Yani bu ürünü bakım için kullanıcaksanız sorun yok ama benim gibi saçım kolayca taransın gibi bir beklentiniz  varsa hımmm bilemiyorum, ben pek beğenmedim..

6 yorum:

coco-jelly dedi ki...

canım güzel post teşekkürler:)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Loreal aslinda söylendigi kadar güzel degil bende sampuanini kullaniyorum ama o kadarda memnun degilim

lalinmakyajnotları dedi ki...

Bazı ürünleri çok güzel ama arada benim de memnun kalmadıklarım oluyor ;)

dedi ki...

bende kullanıyorum aslında bol bol sıktığım zaman gerçekten saçım açılıyor benim :)

lalinmakyajnotları dedi ki...

galiba sorun benim saçlarımda,çok işlem gördüğü için sanırım,banyodan sonra kazık gibiler :(

Adsız dedi ki...

Pantene aqua light'ı denemeni tavsiye ederim. Saçların kolayca açılmasını sağlıyor. Hatta hemen bununla ilgili bir yazı hazırlayayım :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...