BURBERRY BRIT EDT



Trendyol'da gezinirken dayanamayıp aldığım canım parfümüm..3-4 yıl önce kullanmıştım bu parfümü, sonra başka parfümler denemekten brit'i baya bir boşladım,geçen hafta gözüme takılıncada almadan duramadım.Zira kendisini çoook severim,misler gibi kokar vanilyalı vanilyalı :) Ben 30 ml ini 39 tl ye aldım,aslında 49 tl idi ,indirim kuponumla beraber 39 tl ye almış oldum..İyi ki almışım,top 5'ime tekrardan girdi..Bendeki edt,yeterince kalıcı olduğunu düşünüyorum tabi edp'si daha kalıcıdır..Benim gibi vanilyalı-şekerli kokulara aşıksanız beğeneceğinize eminim,deneyin.Koku tanıtımına gelince, ben  pek iyi yapamıyorum,buyrun adamlar yapmış ;        :))


  • Kadınların için seksi, çekici ve klasik bir parfüm.
  • Verimli meyveler ve tatlı fındık esanslarıyla sizi sarar.
  • Yatıştırıcı kehribar, vanilya ve tonka fasulyesi karışımına sahiptir.
  • Eşsiz, yeşil-oryantal bir his verir.
  • Günlük kullanım için uygundur.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...