Oriflame Giordani Gold Bronzing Pearls


Renk:Natural Radiance


Oriflame'ın bu bronz allığını anneciğim kendine almış,ben deneyip bayılınca ve bir güzel de sulanınca  yazık, kıyamayıp bana hediye etti..Bu allığı gerçekten çok beğendim rengi ve aydınlık, hafif pırıltılı duruşu çok hoşuma gitti,ben zaten pırıltılı, aydınlık görünüm veren allıkları daha çok seviyorum,mat allıklar bana göre değil. Beyaz tenli olduğum için normalde bronz allık pek kullanamıyorum,leke gibi bir görüntü oluşuyor fakat bu üründe resimde de görüldüğü gibi bronz,pembe ve şeftali renkte toplar var o yüzden çok yumuşak şeftali rengine bakan bir bronz renk söz konusu,yani beyaz tenlilerde rahatlıkla kullanabilir.Kalıcılığını beğendim,katalog fiyatı 45 tl civarıymış,25 gr için uygun bence..Çok beğendim,denemenizi öneririm ;)



4 yorum:

civciv dedi ki...

aynı allıktan bendede var lalcim çok memnunum güle güle kullan canım

lalinmakyajnotları dedi ki...

civciv: sağol tatlım sen de güle güle kullan ;)

Unknown dedi ki...

kızlar bben oriflame yapıyorum bu ürün şuan indirimde 29.90 katalog fiyatı ihtiyacınız varsa ben 18 tl ye veriyorum. ben,yeni üye oldugum için bana hediye geldi ben de kullanmıyorum o yuzden satıcam

NESLiiCE dedi ki...

Bi ara bende cok merakliydim ama artik ilgimi cekmiyor nedense sadece gözüme makyaj yapiyorum

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...