Maybelline Volume Express Mascara


Benim en başarılı bulduğum rimellerden biridir Maybelline Volume Express..Fiyatının, performansına göre epey ucuz olması ayrıca hoşuma gidiyor.
 Dünyanın parasını veripte hiç sevmediğim,kullanamadığım boş vaatlerle şişirilmiş bazı rimellerin yanında bitaneciktir o :) Kirpiklerimi upuzun ve dolgun gösteriyor ve en önemlisi topaklanma yok,temizlenmeside çok kolay. Senelerdir bi bu rimelim bir de magnascopic'im (ileriki günlerde tanıtıcam)büyük aşk yaşıyoruz biz..Ben en son 12 tl'ye almıştım,gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum,deneyin..

3 yorum:

MiskinKek dedi ki...

Maybelline sevenlerdenim ben de :) Rimellerini epeydir almıyorum ama rujları hala elimin altındadır. Üstelik yurtdışı fiyatları sudan ucuz. Seviyorum ^^

lalinmakyajnotları dedi ki...

merimania:Senelerdir kullanıyorum çok memnunum,her pahalı ürün iyi olmuyor malesef ;)

miskin kedi:bende maybelline rujlarını çok severim,fiyatlar burda bile uygunsa yurtdışını düşünemiyorum :)

Adsız dedi ki...

maybelline kirğiklerimi döktü ve kırılmalarına neden oldu... hiç memnun değilim

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...