Lacoste Pour Femme Edp

Merhabalarrr,blogumu boşladığımı sakın düşünmeyin ben hala buralardayım,fakat 2-3 gündür kumanda panelime ulaşılamıyordu,dolayısıyla hazırladığım post'ları paylaşamadım :( Bu nasıl iş anlamıyorum,erişim problemi çözülmemişmiydi??
Neyse,gelelim konumuza  bu parfümü yılbaşında başka bir parfüm alışverişinde hediye etmişlerdi(eşimin aldığı d&g parfümüm)Parfüm delisi olan ben ilk kez o zaman tanıştım bu kokuyla,daha önce nasıl parmaklamamışım bu parfümü hayret ettim..Aslında şekerli,tatlı bir koku değil, belkide o yüzden dikkatimi hiç çekmedi..İlk kokladığımda biraz ağır gelmişti ama koku kaldıkça çiçeksi tarafı daha ön plana çıkıyor ve fresh,genç bir koku ortaya çıkıyor..Ayyy parfüm tanıtımı da yaparmışımmmm :) Siz bişey anladınızmı?? :P 
Yani kısacası bu kokuyu sevmeye başladım,benim için de değişiklik oldu bi bakıma,hep vanilya hep şeker nereye kadar canım..Çiçeksi,fresh koku sevenlerdenseniz denemenizi öneririm,ha bu arada oldukça kalıcı olduğunu da belirteyim..



Çilek'te parfümün içeriği ve tanıtımı şöyle:
  • Modern kadınlar için ideal bir parfümdür.
  • Orijinaldir, çekicidir ve spontaneliği sever.
  • Cilde ferah, şehvetli, sıcak bir koku ve tarz verir.
  • Üst notalarda Bergamot, Biber ve Ambrette Çekirdeği Yağı; orta notalarda Kediotu Çiçeği, Yasemin ve Gülhatmi Çiçeği; alt notalarda ise Erz Ağacı, Gaiac Ağacı ve Misk kullanılmıştır

2 yorum:

crocus dedi ki...

limangodan siparişimi verdim bende bekliyorum bakalım:)

lalinmakyajnotları dedi ki...

çiğdemcim merhaba,kusura bakma ancak cevaplayabiliyorum 2 haftadır internetim yoktu,parfümün geldimi? nasıl beğendinmi kokuyu?? :))

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...