Pagi Hand&Foot Cream




Merhabalar,blogu birkaç gündür boşladım farkındayım, ama misafirlerim var ve vakit yaratmakta sıkıntı çekiyorum :(
Bugün biraz da ayak bakımından bahsedelim istedim,Pagi'nin bu kremini kuaförümün tavsiyesiyle almıştım,aslında alırken biraz önyargılıydım, bu adam yine ne satmaya çalışıyo bana falan diye düşündüm :) ama sonradan kullanınca iyi ki almışım dedim..Bittikçe alınacaklar listeme girdi bile..
Benim cildim çook kuru olduğu için ayaklarımı mutlaka kremlemem gerekiyor,çatlamış topuklu, bakımsız ayakları herkes gibi ben de çok itici buluyorum.İşte bu krem tam da çatlamış topuklar için yaratılmış bence,çok yoğun bir kıvamı var ve ayakları hemen nemlendirip yumuşacık yapıyor ayrıca kokusu da çok hoş,ben çok beğendim diyebilirim.
Bu krem aslında el ve ayak kremi  ama ben daha çok ayaklarım için kullanıyorum,17 tl civarı bir fiyata almıştım yanılmıyorsam,bu ürünü kuaför salonlarında bulabilirsiniz,hıımmmm bulursanız da benim gibi önyargılı davranmayın :)Alın,kullanın beğeneceksiniz..

Ürünün tanıtımı şöyle:
Pagı Profesyonel El ve Ayak Bakım Kremi çevresel etkenlerden etkilenen el ve ayaklarınızı koruyan, yumuşatan ve besleyen doğal maddelerden formüle edilmiş ve özenle kokulandırılmış bir kremdir.
Ayaktaki sertliklerin, şişkinliklerin ve günün yorgunluğunun giderilmesine yardımcı olur. Sık sık su ile temasta olan ellerin yıpranmasını önler.

Ciltte bıraktığı yumuşaklık ve koku gün boyu hissedilir.
Manikür ve Pedikür işlemleri için idealdir.




0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...