Marks&Spencer The Floral Collection(Magnolia)



vücut losyonu
500 ml

250 ml

Merhabalar :)
Bu kez banyo ürünleriyle karşınızdayım.Eğer siz de benim gibi duş jelim olmadan banyodan çıkmam,üstüne bir de aynı serinin vücut losyonunu sürmeden hayatta olmazz diyenlerdenseniz işte size miss kokulu bir banyo ikilisi..
Ben öncelikle kokusuna vurulup aldım bu ikiliyi,misler gibi manolya kokusu..Çiçek kokularından hoşlanıyorsanız çok beğeneceğinize eminim,özellikle duş jeli çok hoşuma gitti kendisi buram buram banyo kokutan cinsten ve çok güzel köpürüyor ayrıca banyodan sonra da bir süre kokmaya devam ediyor..Vücut losyonuna gelirsek,yoğun bir kıvamı yok.(tam tersine çok sıvı) Eğer siz de benim gibi, Tbs body butter tarzı yoğun kıvamlı, çok nemlendiren vücut kremleri seviyorsanız,bu size yetersiz gelecektir..Ben duş kremine bayıldım ama vücut losyonu için aynı şeyi söyleyemicem,fena değil diyebilirim tamam koku çok hoş ama daha çok bakım yapmasını isterdim,benim gibi cildi çok kuru olanlara hafif geleceğini düşünüyorum..Fiyatına gelirsek şu aralar indirimde,tanesi 9 tl civarı..

3 yorum:

DERYA dedi ki...

eminim çok güzel kokuyordur. ama bazen marks&spencer'ın bu ürünleri alerji yapabiliyor.dikkat etmek lazım

lalinmakyajnotları dedi ki...

merhaba derya,bende alerji yapmadı ama tabi her cilt farklı.Zaten vücut losyonu bakım yapmıyor,bir daha alacağımı sanmıyorum..

MiskinKek dedi ki...

Benim de her mağazaya girdiğimde dikkatimi celbediyor henüz denemedim lakin. Tanıtman çok iyi olmuş :)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...