Çekiliş talihlisi :)

Öncelikle hepinizin sevgililer gününü,ve kandilini kutlarım :) Çekilişimiz şu an itibari ile sona erdi veeee şanslı kişi beli oldu ta ta ta tammmmmmmm:
 86. yorumun sahibi sevgili NaszL(Naslı) hediyelerin sahibi oldu,güle güle kullansın inş :))Kendisine şimdi mail atıp müjdeyi vericem..Bu arada çekilişe göstermiş olduğunuz ilgi için ve ayrıca  beni yalnız bırakmadığınız için hepinize çooook teşekkür ederim,yeni çekilişlerde görüşmek dileğiyle...






NaszL :) dedi ki...


Bourjois makyaj setini görür görmez inşallah benim olur dedim inşallah olur :) Çok zevklice bi seçim olmuş :)) izlemeye aldım blogumdada paylaşıyorum

nasli_@sagocuyuz.com

http://nzlsyn.blogspot.com/2011/01/laln-hediye-notlar.html


not:Naslı'ya mail attım,hafta sonuna kadar bana ulaşmassa çekilişi yenilemek zorunda kalıcam..

1 yorum:

★nasli_ dedi ki...

yuppi ilk hediyemi senden aldım :))
attım mail merakla bekliyorum cnmm çok teşekkür ederim böyle güzel hediye seçtiğin için..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...