Tous Man Edt



Merhabalar,yine bir parfüm tanıtımıyla karşınızdayım,ama bu sefer eşimin parfümü..Malum sevgililer günü yaklaşıyor,sizlere de bir fikir olur diye düşündüm,eminim ne alsam diye kara kara düşünmeye başlamışsınızdır :) Ben de aynen öyle düşünürken ve aynı zamanda çilek'te gezinirken bu parfümü gördüm,eşim daha önce kullanmıştı bu kokuyu ve çok da hoş  bir koku..Bir baktım indirimde,hemde çok komik bir fiyata 43 tl..Hemen atladım tabii,kendi indirimlerimle beraber 39 küsüre geldi :D çok uygun dimi?Kokusu da misler gibi,ben çok erkeksi ağır kokuları sevmiyorum,daha fresh yada tatlımsı yumuşak kokuları daha çok severim bu koku da aynen o tarz yumuşak tatlımsı ve etkileyici..Tabi ben sevgililer gününü beklemeden,erkenden hediye ettim eşime ,o da çok sevindi :) Yaklaşık 10 gün önce sipariş vermiştim,6 günde elime ulaştı,şu aralar çilekte tüm parfümlerde % 10 indirim var ve bu parfüm (50 ml) yaklaşık 40 tl ye geliyor..Eğer parfüm almayı düşünüyorsanız çilek'e bakmanızı tavsiye ederim.


Parfümün kendi tanıtımı şöyle;

Erkekler için temiz, saf bir koku.



Işıltılı ferahlatıcı, sıcak ve duygulu.


Greyfurt ve portakal notaları sunar.


Biber ve ada çayı ile harmanlanmıştır.


Bütün ortamlar için uygundur

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...