Loreal Color Appeal Platinium Eyeshadow



no 150 real sılver
Bu far benim kına gecesi makyajım için aldığım değerli farımdır :))Bu arada bir an maziye döndüm de 5 yıl olmuş.. Eee hala niye duruyor bu far derseniz,kendisi gayet iddialı, pırıl pırıl tam ultra kokoş işi bir fardır..Yani gündüz kullanımı için çok uygun değil,benim de senede 2 yada 3 kez düğüne vs gittiğim ve genelde doğal makyaj yaptığım düşünülürse,bu farın niye hala yeni alınmış gibi durduğu ortada :))Bu arada çok kalıcı,bol pırıltılı metalik bir far,pırıltıları bol ama minik, daha çok metalik bir görünümü var,gece makyajı için çok uygun..

6 yorum:

esma dedi ki...

slm bende loreal hastasıyım urunlerı gercekten kalıcı bu farın kahvesı var bende dehset sımlı ama ben bıras sım manyaga oldugumdan gunduzlerıde kullanıyorum:))) super bı urun...!!

esma dedi ki...

slm blogun cok hos gercekten ama...hıc eyelıner ıle ılgılı bı tanıtımın yok benmı goremedım acaba...!!!

lalinmakyajnotları dedi ki...

esmacım merhaba eyelıner tanıtımlarım da olacak merak etme.. bu arada bende genelde simli,pırıltılı farları tercih ediyorum daha çok hoşuma gidiyor,göz makyajı çok önemli benim için..blogumu beğenmene sevindim :)

esma dedi ki...

fotonda far olarak ne marka kullandın ogrenebılırmıyım:))))))) pişti olmayız söz:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

canım nereye yazacagımı bılemedım,blogunda senın gibi çok tatlı seni ruj ve gloss canavarı ılan edıyorum :) izleyicinim..bende beklerım sevgılerrr ;) ve mutlu yıllarrrrrrrrr ;)

lalinmakyajnotları dedi ki...

hoşgeldin canım,evet doğru teşhis ruj ve gloss canavarıyım,en çok gloss alırım :)blogumu beğenmene sevindim ben de seni izlemeye alıyorum ;)

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...