Flormar True Color Pearl Eyeshadow


Flormar'ın bazı ürünlerini seviyorum özellikle bu toz farları favorim,gerçi bu tarz toz ürünleri çok kullanışlı bulmuyorum çok uçuşuyorlar ve uçuşmaktan ürünün yarısı ziyan oluyor ama renklerine ve pırıltılarına bayılarak aldım bu farları..Fiyatları bildiğiniz gibi çok uygun,ben geçen yıl almıştım 5-6 tl civarı bişeydi..Flormar'ın son yıllarda kendini çok geliştirdiğini düşünüyorum,bazı ürünleri cidden çok kaliteli..Bu süper pırıltılı farlara gelirsek,bence kesinlikle gece makyajı  için çok uygunlar,pırıltıları çok yoğun ve baya kalıcılar..Bu farları ıslak kullananlarda var o zaman daha kalıcı olduğunu duydum ama ben henüz ıslak olarak denemedim..Fiyatına göre çok güzel,kaliteli bir far,beyaz rengi de var bende ama bulamadım :) en kısa zamanda onu da eklicem...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...