Loreal Color Appeal Eyeshadow

no 151 pure gold



Loreal in bu güzel farını çook beğenmeme rağmen kendisi malesef gündüz kullanımı için çok uygun değil,aslında dağıtarak hafif sürüldüğünde (son resimde görüldüğü gibi..)daha doğal bir görünüm elde edilebiliyor ve gündüz kullanılabilir ama yoğun sürüldüğünde, benim tabirimle düğüne gitmeye hazırsınız :) hatta bol simli bir topuzla mükemmel olacaktır :))Şaka bir yana yine de güzel ışıltıları olan kalıcı bir far color appeal ,diğer renkleri de çok güzel ben 2-3 rengini daha almayı düşünüyorum..Bu tarz ışıltılı farları çok seviyorum,bu yüzden genelde mat renkler yerine ışıltılı renkler tercih ediyorum..Kısacası bu farın ışıltılarını ve kalıcılığını sevdim ve kesinlikle uçuşmuyor toz toz değil ama gündüz kullanımı için doğal tonlarını tavsiye ederim..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...