Maybelline Dream Mousse Allık

no 07 peach satin

Benim ilk ve son köpük allığım.. Bu tarz köpük allıkları çok kullanışlı bulmasamda ,sırf indirim var diye bir ara bunu almıştım,suç allıkta değil aslında bende ,sürmeyi beceremiyorum bir türlü ,tonunu ayarlayamıyorum ,az sürüyorum yüzümde hiç allık yokmuş gibi oluyor çok sürünce de elma yanak oluyorum :) Dediğim gibi  problem bende..Gelelim allığımıza,bu allığın rengini sevdim ,içinde simler var ama çok minik,belli belirsiz daha çok aydınlık doğal bir görünüm veriyor..Kalıcılığına gelirsek , orta derecede ..Kullanabileceğinize inanıyorsanız güzel bir köpük allık,diğer renkleri de hoş (bronz tonu da var)denemenizi öneririm..

1 yorum:

parfoj dedi ki...

ayni allik bende de var ve ayni sekilde ben de bir turlu suremiyorum, ve kullanamiyorum :D

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...